-
PGNiG Superliga Kobiet w 2020 roku: stabilizacja i rozwój
Rok 2020 dla kobiecego szczypiorniaka to m.in. zakończenie pierwszego sezonu PGNiG Superligi Kobiet w ramach ligi zawodowej, 4 018 rzuconych bramek, 75 meczów, 678 906 osób przed telewizorem, nowi partnerzy i gwarantująca najwięcej w historii kobiecej piłki ręcznej transmisji telewizyjnych nowa umowa z TVP Sport.
-
Suzuki Motor Poland i Superliga z nową umową sponsorską
Przez najbliższe dwa sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej w rozszerzonym zakresie. W ramach nowej umowy, jako oficjalny partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, Suzuki Motor Poland uzyskało rozbudowany pakiet świadczeń sponsoringowych. Do klubów trafi m.in. blisko 130 nowoczesnych samochodów marki Suzuki z napędem hybrydowym.
-
Superliga uruchamia nowoczesne wirtualne biuro prasowe
Wszystkie materiały dla mediów, w tym teksty, liczne pliki wideo, audio i fotograficzne, w jednym miejscu. Superliga uruchomiła wirtualne biuro prasowe. Znajdą się w nim wszystkie materiały i informacje dot. działalności Superligi Sp. z o.o., wszystkich klubów grających w najwyższej klasie rozgrywkowej – PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet – zarówno dla mediów lokalnych, jak i ogólnopolskich.