Na stanowisku będzie odpowiadał za całość działań Public Relations spółki. W szczególności za wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, media relations, współpracę z zespołem Digital Marketingu, a także aktywacje sponsoringowe. Do jego zadań należy również współpraca z klubami piłki ręcznej w zakresie kreowania wizerunku rozgrywek oraz współpracy z lokalnymi mediami. Na stanowisku zastąpił Monikę Kubacką, która postanowiła w całości skupić się na dalszym rozwoju prowadzonej przez siebie agencji Race PR.

Maciej Turchan ostatnie 3 lata spędził jako freelancer wspierający marki sportowe w zakresie Public Relations oraz Digital Marketingu. Współpracuje m.in. z bokserską grupą promotorską Deal Punch Promotions, gdzie odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Prowadził działania z zakresu Public Relations i obsługi Social Mediów w The Color Run Poland, Łomża Zero Esport Tour, Gladiators oraz RMF 4RACING Team. Współpracował również z warszawską agencją reklamową One House. W latach 2017-2019 pracował jako Head of Communications w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za całość działań komunikacyjnych w kanałach Digital. W projektach sportowych realizował działania marketingowe m.in. dla takich marek jak: Samsung, Toyota, Grupa RMF czy Red Bull.

Ambitne plany Superligi
Obecność w strukturach Macieja Turchana to kolejny krok w kierunku dalszego podnoszenia jakości działań komunikacyjnych. Dotyczy to nie tylko samej PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, ale również wspólnych działań z 22 klubami występującymi w rozgrywkach. Planujemy nadal rozwijać wewnętrzne projekty biznesowe, jakimi są m.in. wirtualne biuro prasowe, aplikacja mobilna czy nowe przedsięwzięcia, które będziemy wkrótce realizować. Mamy również ambitne plany w zakresie aktywacji i współprac sponsorskich, które chcemy realizować z naszymi Partnerami. Kolejny doświadczony manager w strukturach spółki pomoże nam w realizacji tych ambitnych celów – komentuje Piotr Należyty, Wiceprezes zarządu Superligi sp. z o.o..