Koszulki meczowe będą korespondowały z barwami, które nam towarzyszą: czerwone, białe i niebieskie. Stworzyliśmy również zupełnie nowe projekty koszulek rozgrzewkowych oraz treningowych, dzięki którym nasi zawodnicy będą nie tylko mogli wykonywać swoje obowiązki, ale przede wszystkim będą stanowili ważną część spójnego brandingu zespołu.

– Współpracujemy z firmą RS Active, dystrybutorem marki Hummel, od zeszłego sezonu i jest to współpraca niezwykle owocna. Poprzedni projekt strojów został bardzo ciepło przyjęty, nie tylko przez samych zawodników, ale przede wszystkim kibiców. Teraz chcieliśmy zrobić krok naprzód i zgodnie ze strategią marketingową, którą sobie wyznaczyliśmy, zaprojektowaliśmy zupełnie nowe komplety, aby jeszcze bardziej podkreślić pozytywne zmiany, które u nas zachodzą. Byliśmy klubem pionierskim, jeśli chodzi o koszulki treningowe, na których sponsorzy mogli umieszczać swoje logotypy i także teraz chcemy im takie miejsce udostępnić. Nie jest to wciąż popularna praktyka wśród polskich klubów piłki ręcznej, jednak u nas sprawdziła się ona znakomicie.– powiedział Dyrektor ds. Marketingu Krystian Plech.