Nowe biuro prasowe Superligi Sp. z o.o. dostępne jest pod adresem https://media.pgnig-superliga.pl  i oferuje przejrzysty oraz niezwykle rozbudowany dostęp do treści. Na platformie można znaleźć nie tylko wszystkie informacje prasowe, relacje pomeczowe, skróty z meczów, galerie zdjęć, wypowiedzi zawodniczek i zawodników, lecz także materiały poświęcone lokalnym inicjatywom klubów, transferom i planom klubów. Ze wszystkich materiałów, po zarejestrowaniu, mogą w pełni korzystać przedstawiciele mediów, na potrzeby swoich audycji i publikacji.  

– Długo szukaliśmy rozwiązania, które będzie w pełni wspierało naszą współpracę z mediami, tak by zapewnić im pełny i szybki dostęp do wszystkich treści dotyczących rozgrywek piłki ręcznej. Ostatecznie zdecydowaliśmy się zrobić własne narzędzie, jakiego w polskim sporcie jeszcze nie było. Nieskromnie powiem, że to najnowocześniejsze wirtualne biuro prasowe zbudowane pod potrzeby organizacji sportowej w Polsce, podobne to tego z jakich korzystają największe światowe korporacje czy ligi sportowe. Uruchomienie nowego biura prasowego pozwoli nam jeszcze lepiej komunikować o naszym rozwoju, planach i sukcesach klubów oraz w pełni odpowiadać na potrzeby przedstawicieli środowiska mediów – podkreśla Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superligi Sp. z o.o.   

Nowoczesny i przejrzysty układ ułatwi poruszanie się po stronie i wyszukiwanie konkretnych informacji o klubach i lidze, czy sekcji tematycznych. Po zarejestrowaniu się do portalu, przedstawiciele mediów w jednym miejscu znajdą pakiet materiałów, w tym informacje prasowe, galerie zdjęć, pliki audio i wideo, które mogą pobrać i wykorzystać. W ramach projektu, każdy klub otrzymał własne biuro prasowe, z dedykowaną stroną, na której znajdą się wszystkie materiały związane z konkretnym klubem.  Dodatkowo, w ramach całej platformy działa system akredytacji na mecze – przedstawiciel mediów nie musi akredytować się oddzielnie do każdego biura prasowego klubu, teraz wszystko znajdzie w ramach jednego rozwiązania. W dalszym etapie rozwoju portalu, zarejestrowani dziennikarze będą otrzymywać spersonalizowany newsletter z informacjami prasowymi z klubów, które wcześniej wybiorą i od których chcą otrzymywać bieżące informacje.  

Superliga od ponad roku inwestuje w rozwiązania digitalowe, które są kluczowe w budowaniu, rozwijaniu biznesu sportowego, a także systematycznemu zwiększaniu zainteresowania piłką ręczną w Polsce. Po stworzeniu nowej oprawy telewizyjnej, stron internetowych, identyfikacji wizualnej i kanałów social media dla ligi kobiet, zarząd Superligi odpowiada na potrzeby przedstawicieli mediów, którzy chcą mieć wszystkie informację i materiały o PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet w jednym miejscu.  

Biura prasowe poszczególnych klubów: 

I. PGNiG Superliga:  

Azoty-Puławy 

Chrobry Głogów 

Energa MKS Kalisz 

Górnik Zabrze 

Grupa Azoty SPR Tarnów 

Gwardia Opole 

Łomża Vive Kielce 

MKS Zagłębie Lubin 

MMTS Kwidzyn 

Orlen Wisła Płock 

Piotrkowianin Piotrków Trybunalski 

Sandra SPA Pogoń Szczecin 

SPR Stal Mielec 

Torus Wybrzeże Gdańsk 

II. PGNiG Superliga Kobiet: 

EKS Start Elbląg 

Eurobud JKS Jarosław 

KPR Gminy Kobierzyce 

KPR Ruch Chorzów 

MKS Perła Lublin 

MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski 

MKS Zagłębie Lubin 

Młyny Stoisław Koszalin 

— 

Superliga Sp. z o.o. jest spółką zarządzającą najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych.