Miesiąc październik jest uznawany za miesiąc profilaktyki raka piersi, który jest najczęściej występującą chorobą nowotworową wśród kobiet w Polsce. Symbolem całej akcji jest różowa wstążka, a październik nazywany „różowym” miesiącem. Zgodnie z tą ideą, w meczu z Energą MKS Kalisz (17 października) nasi zawodnicy zaprezentowali zupełnie unikatowe koszulki w kolorze czarnym, ale wzbogacone różową ornamentyką, m.in. wstążką pod logotypem firmy Torus. Wszystko to, aby zwrócić uwagę na dbanie o swoje zdrowie i badanie się.

– Chcieliśmy w wyjątkowy sposób zaakcentować ten bardzo ważny temat, jakim są badania profilaktyczne nowotworów piersi. Wczesne wykrycie równa się długie życie, dlatego tak ważne jest, aby badać się regularnie i dać sobie szansę w przypadku wczesnego wykrycia. Do akcji zachęciła nas działalność Fundacji OmeaLife, która od lat stara się propagować tę ważną ideę. Kiedy pojawiła się możliwość współpracy, nie zastanawialiśmy się ani chwili. Żeby trafić z tym przekazem do jak największego grona osób, stworzyliśmy absolutnie wyjątkowe koszulki meczowe, w których zagraliśmy jedno spotkanie ligowe. Cały czas mieliśmy jednak taki plan, ażeby następnym krokiem była możliwość ich licytacji, z której wszystkie środki zostaną przekazane na działalność fundacji – powiedział Dyrektor ds. marketingu Torus Wybrzeża Gdańsk, Krystian Plech.

Licytacja koszulek będzie prowadzona na oficjalnym fanpage’u drużyny. Każda koszulka posiada cenę wywoławczą w wysokości 200 zł. Po zakończeniu aukcji, wszystkie środki trafią na konto Fundacji OmeaLife, a koszulki w ręce szczęśliwych zwycięzców.

Fundację można wspierać jednak przez cały czas dokonując darowizn pod numer konta ING BANK 46 1050 1764 1000 0090 3095 5695.

Zachęcamy do wzięcia udziału w licytacji!