Piotr Należyty (Wiceprezes Zarządu w PGNiG Superliga) wystąpi wraz z Krzysztofem Smoleniem (Kierownik Działu Projektów Marketingowych w PGNiG) w temacie „Nowoczesny sponsoring sportu – w jaki sposób sponsor i organizacja sportowa mogą wspólnie budować silny brand i rozwijać dyscyplinę sportową w Polsce?” z case study PGNiG i Superligi.  

Celem konferencji jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz ogromna szansa na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców. 

Formuła wydarzenia zakłada 20-minutowe wystąpienia oraz 10-minutowe sesje Q&A, podczas których uczestnicy będą mieli możliwość zadawania ekspertom pytań za pośrednictwem dedykowanej platformy. 

Ze względu na obowiązujące obostrzenia wydarzenie odbędzie się w formule online.  

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Sport Biznes Polska.  

Więcej informacji o wydarzeniu znajdą Państwo na stronie wydarzenia.